Dacia a primit ce a dorit la Geneva prin lansarea conceptului Duster: atentie. Daca actuala situatie economica mondiala reusise inainte de Salonul de la Geneva sa transforme constructorul roman detinut de Renault intr-unul dintre principalii pioni de criza ai pietei germane, lansarea lui Duster si etalarea potentialului Dacia a facut ca europenii care nu au pus inca mana pe modelele gamei low-cost sa se intrebe care e motivul intarzierii lansarii brandului pe respectivele piete. Este si cazul britanicilor, care dupa ce fusesera anuntati ca Sandero va fi modelul prin care Dacia se relanseaza pe piata din Albion, s-au trezit cu buza umflata in conditiile in care Dacia a preferat sa se ocupe de pietele pe care s-a facut deja cunoscuta si sa amane experimentele pe mai tarziu.
Newspress.co.uk, unul dintre cele mai importante portaluri de informatii auto dedicate jurnalistilor din Marea Britanie, publica astazi un articol in care anunta ca lansarea Dacia se amana pe termen nedeterminat: "Din pacate pentru UK, criza economica globala inseamna ca va trebui sa asteptam putin mai mult pentru ca brandul romanesc sa fie lansat in Marea Britanie. In prima faza, hatchback-ul Sandero ar fi trebui sa fie lansat pe piata noastra in 2009, insa cresterea neasteptata a vanzarilor in piete ca Franta sau Germania a determinat o crestere pana la refuz a capacitatii de productie la uzina Dacia din Pitesti. Acest lucru a dus la o amanare a lansarii britanice pentru 2010, insa ultimele informatii ne arata ca debutul Dacia aici se amana pe termen nedeterminat".
Iata un video extraordinar cu noul concept:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu