miercuri, 16 mai 2012

Coincidente bizare la "Romanii au talent"

Dragii mei cititori, revin dupa o pauza destul de mare cu o noua postare, legata de concursul "Romanii au talent". Finala concursului "Romanii au talent" a fost urmarita de aproximativ 5 milioane de romani. In finala s-au calificat 15 concurenti, cate 3 calificati din fiecare semifinala. In finalele celor doua editii ale emisiunii concurs au fost anuntati in ordine aleatorie primii 3 concurenti cu cele mai multe voturi. In ambele editii cei 3 concurenti au fost de sex masculin, in prima editie fiind cantareti toti 3, iar in editia a doua niciunul nu a fost cantaret. Per total, din cei 6, niciunul nu depaseste varsta de 30 ani, varsta aceasta apartinand lui Cristian Gog, marele castigator al editiei actuale. Putin ciudat este si faptul ca acestia aveau sanse teoretic mai mici prin prisma faptului ca au concurat singuri, nu in grup, comparativ cu alti concurenti, astfel numarul voturilor din partea cunoscutilor ar trebui sa fie mai mic. Prin urmare, au fost intr-adevar extrem de apreciati de publicul larg, de la ei venind majoritatea voturilor.  Trebuie sa recunosc ca eu nu am votat pe nimeni, dar am crezut ca va iesi Gog, chiar daca nu eram sigur. Prestatiile din preselectii si din semifinala le-am vazut ulterior pe net. A fost impresionant in toate cele trei faze ale competitiei. Parerea mea este ca merita marele premiu.
   Iata prestatia din preselectii (editiile inregistrate):
 


   Cea din semifinala:



Iar prestatia fin finala este aceasta:



   L-am vazut pe marele Iosefini cu lingura cu balama din trusa lu tac'su, si cum isi opreste el pulsul cu ajutorul tutunului de pipa din sacou :)). Cam slab sincer marele iluzionist...
Voi ce parere aveti despre coincidente? Cine merita marele premiu? A prostit Cristian Gog un popor intreg? A fost vreo parte din ceea ce a facut el regizat? A fost ajutat sa castige marele premiu? A fost nevoit sa imparta o parte din castig cu cei care l-au ajutat prin mijloace ascunse sa castige? Astept comentariile voastre, sa dezbatem impreuna. Sanatate, iar de acum incolo va promit ca voi reveni cu postari mai des!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu